Yaseminerki Sezeryan olarak 8 Eylül doğumum var kızım şuanda 2.550 Gr 37 haftalığım 13 gün içinde nasıl kilo aldirabilirim kızıma lütfen bilgi verin🙏🏻
Annesininportakali53 Yaseminerki genetige bağlı oluyor çocuklar aslında ama en çok kilo aldıran şeyler karpuz ,muz, kaşar,mercimek, ceviz ,avokado,yumurta
derinnguney Yaseminerki Almıyorsa almıyor benimde hemen hemen aynı 2250 gr aldıramıyorum çok üzülüyorum ama almıyor
ikimelekannesi___ Yaseminerki su bı iki hafta baya yuklenin kendinize lütfen çünkü bebekler doğduktan sonra da biraz kilo veriyorlar
Bellks Yaseminerki Allah seni bende üzüldüm 27 hafta nasıl olucak diye sonra kilosunu görünce 2.500 üstü normal oluyor ki canım takma kafana bence sağlıklı olsun yeter emince toparlar hemen zaten
Adamasali_12 Benimde doğacağı zaman 2800 denilmişti kilosu ama 3.260 gram doğdu yanılmaları olabiliyor çok sıkıntı yapmayın sağlık olsun 🥰
Aysenkaplann Yaseminerki canım benim bebeğim kuruyemiş ile kilo aldı tavsiyem çiğ badem, ceviz ve fındık
Gurbetkusu_43 Yaseminerki Denildiği gibi biraz da genetiğe bağlı canım. Benim kızım da hastalığım vardı diye anne karnında gelişimini durdurmuştu ama öyle olmasaydı bile normal 2700/800 civarı doğacaktı ama 38+2 de 2480 gram doğdu. Çok şükür şimdi 17 aylık ve sağlığı sıhhati yerinde. Sağlıklı olsun kilo dediğin doğduktan sonra da alınır. Benim kızım hala zayıf küçük ama benimle aynı kiloda doğuran arkadaşımın bebeği aldı başını gitti maşallah. Şimdi 2 yaşında gibi görünüyor o. Önemli olan doğduktan sonrası ve sağlığı. Siz ona odaklanın. Şuan 36+2 haftalık hamileyim bu bebeğimde erken ilaç kullanmaya başladığım için kilosu kızıma göre bir tık daha iyi ama yine minyon iri değil çünkü genetikle alakalı bir durum bu.
kizannesiyimm Yaseminerki muz, süt ve biraz balı blendırdan geçirip içtim her akşam doktorumun önerisi ile. Bir de kaşar yedim bol bol. Güzel kilo aldı bebişim 💐