Kızlar bu kaçıncı yazışım bilmiyorum ama içimde korku var
Bebegim 27 haftalikken öğrendim cinsiyeti doktor kız dedi
Kesin mi dediğimde değişir mi diye sorduğum da bilemeyiz ama kız dedi
Dün de cinsiyet partisi yaptım herkes kız olduğunu ogrendi normalde bebeğim asla bacaklarını açmıyor kendini gostermiyordu 3lu tarama testinde bile göstermedi o derece son bu hafta gösterdi işte sizce bu haftalar yanılma olabilir mi