Benimde regl asla gecikmezdi. Ama bir anda duzensizlesmeye başladı ve doktorum normal dedi bebek sahibi olmak istediğin için rahim kendini hazırlıyor dedi. Tam 4 ay regl gecikmeleri yaşadım hemde 10 güne yakın bile olan var. 4 ay sonunda hamile kaldım. Regl gecikmeleri ilerdeki bebek habercisi olabiliyor. Takviminizi değerlendirip yumurtlama doneminizi değerlendirin olabilirme ihtimali çok yüksek.