Bsrnura canim hamile kaldığın günden itibaren sürekli yatacaksın birde kendini asla yorma hamileyken 3 dusugum var bu 4cu gebeligim kanama olmuştu hastanede yattım yatmak zorundasın demişti yurtdisinda olduğum için korka korka uçağa binmistim şükür birsey olmadı