O kadar çok bekledim ki 37. haftamıza gelmeyi Rabbim çok şükür nasip etti bu günleri görmeyi de 🙏🏻 24. hafta covid dönemi gebelik izni vardı, ilk başta onu iple çekiyordum kaldırdılar 🥺, 32’den sonra çalışabilir raporu alırım ondan sonra yıllık iznimi kullanırım diyordum o iş öyle olmuyormuş 🤦🏼♀️ Bekleye bekleye 37. haftamızı tamamladık sonunda 💪🏻 Allah bebişkoları da sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏🏻
Son üç ayımı anlattığım videomu aylardır içerik üretmediğim kanalıma yükledim izlemek isterseniz sizi de beklerim 🥰
[