SuzanSuzi1 Selam kizlar hayirlisyla 14 haftalık olduk benim gibi 14.haftada olanlar var mı ara sıra adet ağrısı gibi ağrılar oluyor bulantılar da var hala sizde durumlar nasıl bu arada uyku pozisyonu ile ilgili sizler nasıl davranıyorsunuz ben soluma yatmaya çalışıyorum.ama şimdiden sırt ağrıları başladı
Eldgrn SuzanSuzi1 14+1 den selamlar baş ağrılarım çok fazla var yatma pozisyonu sol tarafıma yatamıyorum bildiğim ya sırt üstü yasağı tarafıma geceleri uyurken istediğim gibi takılıyorum yüzüstü şu anda daha engel değil midem bulanacakmış gibi oluyor ben hiç bulantı kusma yaşamadım hasta mı olacağım diye düşünüyorum bu yüzden öylece yatıyorum vallahi hiçbir şey yapmaya halim yok doktor kontrolüme de 1 ay var yuvarlanıp gidiyoz öyle 🤣🤣😩😩
Mihrimahm SuzanSuzi1 bulantı kusma devam , arada tansiyon düşüklüğü, adet ağrısı gibi çok nadir , çok şükür şişkinlik problemim bir kac gündür yok umarım bundan sonrada olmaz , yatis şeklim de şimdilik değişiklik yok 😊
Aysenurozs SuzanSuzi1 benim de kasıklarıma ağrılar giriyor birkaç gündür sanki birden şimşek çakıyor sonra geçiyor bebek yukarı doğru büyüyor ondan oluyor herhalde
Nurella2 SuzanSuzi1 14+5 olduk mide bulantısı hic yasamadim baş dönmem ara ara oluyor arada da kramp gibi ağrılar onun dışında terlemeui saymazsak hiç farkında değilm 😊
SuzanSuzi1 Eldgrn hayırlısı olsun inşallah ben cumartesi cinsiyet ogrenicem galiba doktorum 14 de öğreniriz demişti ☺️
sadett Bulantılar cok sukur azaldı. Arada bas agrısı oluyor . Bel ve kasık agrısı var. Normal İdrar yolu enfeksiyonu var. Su içemıyorum cok mutsuzum o konuda
SuzanSuzi1 sadett enfeksiyon bende de vardı yeşil minik akıntılar bol su içtim ve sürekli temiz patiska utuleyip koydum çamaşırımin üstüne çok şükür baya azaldı hatta bitti diyebilirim
SuzanSuzi1 Aysenurozs evet rahim büyüyor haliyle bıçak batirir gibi ağrılar olurmuş bebisler iyi olsun da her ağrıya razıyız ☺️ ben bebeği her hafta görmek istiyorum ya siz de oylemisiniz elimden gelse eve ultrason cihazı Alicam 😂
ayse-nur94 SuzanSuzi1 bende öyleyim çok endişeliyim kalbi atıyor mu kendi iyi mi deyip duruyorum 13+4 üm bu arada
Aysenurozs SuzanSuzi1 hepimiz öyleyiz bence bir de daha hareketleri hissetmediğimiz için orda ne yapıyor bilemiyoruz o daha çok etkiliyor biraz hissetsek en azından içimiz rahat eder ☺️
Ma3469 SuzanSuzi1 14 haftadan selamlar, göre hafta görme isteğin de yalnız değilsin🫶🏻Bulantılar azaldı kasıklarda ağrıya bel ağrım eklendi
Aysenurozs sadett ben 14+6 yım bugün kontrolüm vardı yeni ilaçları verdi d vitamini Demir ilacı magnezyum ve elenatal 2 verdi
SuzanSuzi1 sadett ben gebelik başlamadan önce de balık yağı ve folik asit başlamıştım ama folik asit bıraktım bir hafta önce şuanda ecopirin demir ilacı ve duphaston kullanıyorum
Mhrii Bizimde 14 haftalık ama bebeğim aşağıda o yüzden doktor istirahat et bol su iç dedi düşük teklhlikem varmış onun haricinde bı sıkıntım yok çok şükür 😐
SuzanSuzi1 Biraz konu dışı olacak belki ama kizlar çorba yapmış annem içinde kuru nane vardı bende severim içtim ama düşük yapar yazıyor internette içimde bir korku şimdi çorba da az bişi içsek bile etkilemir böyle Allah korusun 🥺
Ma3469 SuzanSuzi1 Düşünme öyle şeyleri, tutam tutam maydonoz nane yemedikçe korkma derim Allah korusun yavrularımızı