suleozell 37+4 teyiz doktorum kemiğin biraz basık normal zor olur dedi karar verip tarih verecek, biraz endişeliyim. Doğum hikayelerinizi paylaşır mısınız lütfen ne kadar sürede iyileşiliyor?
bebekveannesiii suleozell hiç korkma bana anlatilanla yaşadığım arasında baya fark var evet ilk yürüyüş biraz zorluyo ama zannedilen kadar ağrı olmuyo yada bu kişiden kişiye değişiyo bilemiyorum bir de benim bebeğim karnima yapışmıştı doktorlar baya bı zorladı aşağı inmesi için sadece o zordu ama 77 gün geçti bile🤷 Bu arada insan bebişi kucağına alınca herşeyi unutuyo merak etme 😊 başka merak ettiğin varsa anlatabilirim
Ppirayee bebekveannesiii Benim bebeğim döndü ama haftası önden gidiyo bu yüzden biraz iri bi bebek dedi normal olmayabilir dedi doktorum spinalden çok korkuyorum sezeryan olursam dünyanın en kötüsü annesi ben olurmuşum gibi hissediyorum
suleozell bebekveannesiii şu ana kadar hiç korkmamıştım ama biraz tedirgin olmaya başladım artık bir de ilk bir şey bilmiyormuşum gibi hissediyorum
bebekveannesiii Ppirayee hayır saçmalama hiç öyle düşünme oda bı doğum şekli ve bı sürü kişi sezaryen oluyo ben de mecburi oldum tansiyon çıktı gebelikte hâlbuki benim de bebek normal doğum pozisyonundaydi.. evet bikaç gün ağrın oluyo ama dayanilmayacak kadar değil bence gözünü korkutma