dentin  Sancım var bence ama çok rahatsız hissetmiyorum acaba doğurur muyum artık
ZynpNhgl dentin dün sadece 3 tane yükselti vardı hani şu dag gibi artışlar sırf o sebeple alttan muayene ettiler açılma var mı diye. Yoktu. 36+3 haftalık bebek. Sizin daha yoğun gözüküyor sancılar.
Mebrure Zehragniken 37+2 haftaligim belki erken biraz ama doguranlari gördükçe hevesleniyorum 🥰 siz,kaç haftaliksinjz :)
Zehragniken Mebrure ben 39+2 ama son adet tarihine göre 40+2 bakalım ne zaman gelecek hanımefendi. Bugun ufak ufak sancim oldu ama nst de çıkmadı. Doktor 30 ağustosa kadar gelmezse suni sancı verelim dedi
Mebrure Zehragniken sizinki daha yakınmış:) riske atmamak en iyisi :) sağlıkla alın bebisinizi kucaginiza❤🌼
Zehragniken Mebrure Amin canım hepimiz inşallah. Keşke kendi sancim gelse de suniye gerek kalmasa. Neyse sağlıklı olsunlar da Bi şekilde gelsinler