benguuusk Doğum olduktan sonra hasta bezi mi giymek lazım yoksa ped kı koymak lazım ben çantama hasta bezi koydum ama ped koymadım bilgisi olan var mı
anne96 benguuusk bence ıkısı de kullanılabılır gıbı 🤷🏻♀️ depend aldıysanız o da ıc camasır ıcıne ped takılmıs gıbı zaten ben de ondan aldım ☺️
Bellacaio benguuusk ben bez kullandım. Rahat bişey zaten kenarını yırt çıkar. Benim tavsiyem ilk 2-3 gün bez.
anne96 benguuusk bu arada normal dogum mu yapmayı dusunuyorsunuz ? normal dogumu kolaylastırmak ıcın yaptıgınız bır seyler var mı ☺️
Siracinannesi benguuusk bir kere hasta bezini koydum sonra hep ped kullandim hiç ihtiyacım olmadı hasta bezine ama tabikide durum değişebilir herkesin doğumu aynı olmaz sen ikisinide koy bence
horozseker benguuusk depend lohusa kilodu-lohusa pedi-normal ped hepsini koydum😂 neyle karşılaşıcam nasıl geçiricem bilmediğim için