Merhaba :) 2 sene önce kızımı Umuttepe de doğurmuştum. Dogumhanesi çok güzel rahat ve titiz. Çok çok kolay bir doğum yaptım. Doktorum ve ebelerim çok iyiydi. Ama içeriye kimseyi almıyorlar. Şuanda nasıl bilmiyorum ama o zaman mükemmel bir hastaneydi:)