Melekozkan41 Kızlar 7 ay sigara sokmadim ağzıma 7 ayın üzerine dayanamadım tek tük içmeye başladım benim durumumda olan varmı acaba?
Vicibici Melekozkan41 Canım ben eskiden de çok içici değil ama arkadaş ortamında tek tük yakan biriydim. Kahve sigaraya ikilisine bayılırım mesela , şu an sadece haftada 1 veya 2-3günde 1 defaya mahsus izin veriyorum. Daha fazlasını içemem zaten vicdanım acayip sızlıyor. Hatta o 1 taneyi içerken bile çok kötü oluyorum 😕
Rabishanim Melekozkan41 plesanta yaşlanması sorunu yaşarsanız allah korusun bebeğinizn canından onemli değildir bence sigara.
AysegulArici Melekozkan41 bende ilk başlarda bir tiksinme kokusuna dayanamıyordum sonra canım çok istedi elime aldım ama vicdanen yakamadim bebeğime o zararı verip hakkına giremzdim hala çok içmek istiyorum resmen aseriyom ama dayandım 39+3deyiz dört gözle dogurmayi bekliyom😅😅😅
Kleopatra- 7 ay ağzınıza sürmeyip dayanabildiyseniz, 7 ayın devamında da böyle sürdürebilirsiniz bence. O kadar zaman dayanmışsınız sonuç olarak şimdide kendinizi tutabilirsiniz. Çok zararı var bebeğe, onu aklınıza getirerek tutun kendinizi en azından.
Melekozkan41 Kleopatra- evet maalesef zararlarının farkındayım fakat hergun içmiyorum böyle aile arası toplandigimizda falan dayanamıyorum sadece teyzeler kuzenler falan bı araya gelince dayanamıyorum diğer türlü aklıma gelmiyo zaten😢😢 ama onu bile içmek istemiyorum ama tutamıyorum kendimi maalesef keşke nefsime engel olabilsem😢😢🌸🌸
Kleopatra- Melekozkan41 O zaman sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Büyük ihtimalle akrabalarınız falan içince, sizde duramıyorsunuz içmek istiyorsunuz. Bu biraz da onların hatası aslında keşke sizi gönderip falan içseler biliyorlar hamile olduğunuzu :) Kendinizi olabildiğince tutmaya çalışın. Gerçekten çevremde sigara içip de etkilenmeyen bir bebek görmedim. En azından hamileyken sıkın biraz dişinizi. 🌸
Melekozkan41 Kleopatra- çok teşekkür ederim 🤗🌸🌸 evet maalesef aslında onlarında bı suçu yok suç bende nefisime engel olmam lazım o kadar ay içmedim gene bı araya gelsekte ama işte nefis 😢😢 neyse daha ağzıma surmicem inşallah yani böyle toplanınca keyifli oluyo 🤗🤗 40 gün kaldı doğumuma zaten inşallah daha icmicem 🤗🌸💙🥰
turnaolmez Yeni hamileyim daha 8 haftalık sigarayla mücadele veriyorum resmen kendimi tutmaya çalışıyorum çok zorlanıyorum günde 3 tane içiyorum bazen 4 ama aşagı indiremiyorum ve vicdanım sızlıyor . Ne yapacam bilmiyorum :(
Melekozkan41 turnaolmez ben hamileligimi öğrendiğim gibi bıraktım 7 ay boyunca hiç içmedim sonra sonra canım çekmeye başladı tek tük içtim ama daha tutucam kendimi inşallah 🤗🥰💙
Melekozkan41 Vicibici kesinlikle bende bırakamam dedim ama dayandım şimdi yeni yeni tek tük aklıma vuruyo o yüzden bide kuzenler felan toplanınca keyifli oluyo öyle içiyorum diğer türlü aklıma gelmiyo zaten🤗🤗🥰🥰🌸🌸❤️❤️
Melekozkan41 Rabishanim tabikide değil arkadaşım 🤗en alttaki arkadaşıma verdiğim cevabima bakabilirseniz çok mutlu olurum çünkü o arkadaşımın yazısına cevap verdim orda açıkladım kendimi 🤗🌸❤️🥰
Serapppp61 Aşırı bağımlı biriydim hamile kalana kadar. Konu bebegim olunca asla ama asla ağzıma sürmem. Şöyle düşünmek gerekir ya sağlıksız doğarsa nasıl rahat edeceksinjz. Ortamda keyifli oluyor diye de içmek ne bileyim kendinize daha çok önem verdiğiniz anlamına geliyor. Hele çevrenizdeki akrabalarıniz buna nasıl izin veriyor hayret. Yani benim çevrem yanimda bile içmez. Şaka yapsam çok kötü konuşur. Başta bebeğinizi düşünün lütfen. Bu tarz şeyleri duyunca cidden üzülüyorum nasıl içiliyor diye.
eylulicten Canim arkadaslarim. Benim kadar sigaraya bagimli kimseyi tanımıyorummm. Esimden gizli is yerinde iciyordum o derece bırakamadım. Birakmazsam boşanmaya gidecegini bile bile. Ama hamilelik cok farkli eger karninizda hareketlerini hissediyorsaniz zaten sigara akliniza gelmezz. İradenize lutfen ve lutfen karninizdaki bebeginiz icin sahip olun. Sakiz cigneyin kuruyemis yiyin sigarayi akliniza getirmeyinn. Ki ben nargile de iciyordum deli gibi. Ama bebegim rahme dustugunu ogrendigim an bitirdim. Yazik.. o cocuk astim olabilir. Kalp rahatsizligi cikabilir. Bir suru icen var bir sey olmadi demeyin cocuk buyudukce cikiyor hastaliklar. Dogmamis cocugun hayatini zehir etmeye hakkimiz yok. Bebegimiz mi onemli sigara mi? Cebimize de zarar. Sigaraya verecegim parayla 2 tane zibin alirim. İradenize lutfen ama lutfen sahip cikin bebeginizi dusunerek
Melekozkan41 eylulicten sonuna kadar katılıyorum cumlelerinizin bende dediğim gibi sigara içmeyi savunmuyorum zaten 7 ay boyunca icmemisim bende hamile olduğumu ogrendigim gün bıraktım kendime söz verdim ve 7 ay boyunca ağzıma sigara sürmedim 7 aydan sonrada hergun hergun içmedim aklıma geldiğinde 1 tane içtim onuda tam icemedim attım zaten yaptığımı da savunmuyorum hoş bişey değil maalesefki bende normalde hamilelikten önce 2 paket 3 paket taşıyan içen bı insandım 3.4 günde bir sigara alırdım elimdekileri bitirip kendime söz verdim hamile kalırsam bırakcam diye bıraktım da hamile olduğumu öğrendiğimde her dakka içen biri değilim ayda yılda bir tanidiklarla oturdukmu muhabbet sohbet öyle bir bilemedin 2 taneyi içen bı insana döndüm yine söylüyorum sigarayı ve kendimi savunmuyorum ama nefsime engel olamıyorum kokusunu alınca zaten doğumuma 40 gün kaldı Allah’ın izniyle bundan sonra ağzıma surmicem zaten ben de içtikten sonra pişman oluyorum çünkü ama her dakkada içmiyorum yani bide tek tük içtim dediğim gibi gene de teşekkür ederim ince düşünüp cevap verdiğiniz için hepinize🤗🤗❤️❤️🌸🌸🥰🥰
eylulicten Melekozkan41 40 gunden sonra da bi 40iniz cikana kadar icmeyin derim bebek anne kokusunu alamiyormus
kizannesiyimm Sigarayı bırakmak çok çok zor bir şey. Ben 9-10 yıldır içiyordum. 6-7 haftalık hamileyken tamamen bıraktım. O kadar özledim ki sigara içmeyi artık rüyalarıma giriyor 😂 tek tük içeyim nolcak sanki diyorum bazen ama mecbur duruyorum çünkü yine bağımlı olurum kendimi biliyorum. Doğurduktan sonra emzirmesem bile bebe sürekli kucağımda olacak yani yazık çocuğa falan diyip durduruyorum kendimi. Bu düşünce olmasa duramazdım ama eminim 😂
Melekozkan41 kizannesiyimm kesinlikle sonuna kadar haklısınız birkere başlandımi devamı geliyo bende istemem zaten yavruma bile isteye zarar vermeyi hangi anne isterki fakat her dakka içiyorum yada hergun 4.5 tane içiyorum demedim bir bilemedin 2 oda yani ayda yılda bir normalde 7 ay dayandım bende aynı şekilde ne ağlama krizleri ne sinir krizleri geçirdim rüyalarımda hep içtim kokusu burnuma vurunca yada yanımda biri içince midem bulanıyo fakat tek tük canım istedi içtim ama doğru biseymi bu yaptığım tabiki hayır
Mello29 kizannesiyimm Ay aynı sizin gibiydim günde bir paket icerdim yani keyif alirdim sigara ictigim anlardan nikotinden cok o anlari severdim. Hamilelik testinde 2.silik cizgiyi gördüm icmedim bir daha o zaman 4 haftalikti tam simdi 11 hafta 1 gün oldu. Nikotinden cok o sigara ictigim anlari özledim özellikle biz esimle stada maç izlemeye gideriz en cok orda icememek zorladi bütün maci agzimda pipetle sigara icer gibi izliyorum hala ama dayaniliyormus yani insallah dogurduktan sonra tekrar baslamam hayat sigarasiz daha temiz daha güzel kokuyor.
kizannesiyimm Melekozkan41 ben bırakabildim tamamen ama bir arkadaşım hiç bırakamadı hatta bebeği 10 aylık oldu hala içer ama azalttı bayağı. Günde 1 en fazla 2 tane içiyor. Doktoru da içmesini önermemiş ama bırakamıyorsan da bir iki nefes çekip bırak tamamen bitirme bir sigarayı falan demiş. Çocuk sigaradan etkileniyor evet ama hamileyken stresten de etkileniyor. Sen içmedikçe çok stres oluyorsan nefsini köreltmek adına bir iki nefes çek çok zorlandığında demiş. Bebeği gayet sağlıklı çok şükür. Size de çevrenizde aaaaa niye bırakmadın sigara çok zararlı falan diyenlere bakmayın. Biliyorsunuz zaten ve bunun için vicdanınız sızlamasa buraya yazmazdınız. Evet sigara içmek güzel bir şey değil ama çok iyi anlıyorum sizi. İnşallah bebeğiniz de siz de sağlıklı olursunuz. Gerisi önemli değil 💐❤️
kizannesiyimm Mello29 Ben de severek içerdim. Stadda içmek ayrı bir güzel oluyor yaa o ortam çok güzel 😂 eşim de hep dalga geçerdi kamyoncu dayılar gibisin içmiyorsun yiyorsun diye 😂 beybiler için bazı fedakarlıkları yapmamız gerekiyor maalesef 😅