Kızlar Haziran ayında ayak bileğimi üç yerden kırdım bayıldım düştüm 7 çivi ve 1 platin takıldı hem radyasyona maruz kaldım hemde ağır bir ameliyat geçirdim o dönemde 10 haftalık idik şuan 19 haftalığız ikizlerimle hastanede fetal kalp atışı yapıldı fakat be ikili ne üçlü tarama yaptıramadım cinsiyetleri bile bilmiyorum yaptırmak zorundaymıydım içerde az hareketlerini hissedince çok mutlu oluyorum sadece ve üç gündür yeni yeni yürümeye başladım
Ve aynı zamanda yürüyüş yapmadığım için bağırsak hareketlerim yok denecek kadar az kabızlık sorunumda var Allah rızası için benzer durumu olan fikri olan varsa bilgi verebilir mi