Kızlar selam sizlere bir şey sormak istiyorum son bir haftadır özellikle akşamları mide suyu ağzıma geliyor bu hamilelik belirtisi mi??
Bu durumu yaşayan birileri var mı??
Adet günüme daha 2 gün var bu ay aşılama yaptırmıştım bu nedenle elim yüreğimde bekliyorum