Merhabaa kızlar, 4 gün önce doktor muayenemiz vardı bebişimizin kalp atışlarını duyduk ve ilk gördüğümden çok çok daha büyümüş 🙈 doktorumuz sağlıklı şuan için çok iyi gidiyo dedi ama hafta olarak 1 hafta geriden geliyormuş normalde bugün 7+5 olduk ama doktorumuz 6+5 olduğumuzu söyledi ultrason kağıdımızda da aynı şekilde yazıyor bu beni tedirgin etmedi sağlıkla olsun da ama merak ettiğim şey zamanla bu açıklık kapanır mı ve ben hangi günden takip etmeyelim 😊