defnebahar 5+4 de kesem alttan görülmüştü. 7+3 de bebeğim görüldü de alttan gene kalp atışı duyulmuştu.Şuan 34+4 olduk.
Benim doktorum da demişti “kalp atışını görüp bebeğin sağlıklı büyümesini görene kadar -kesin gebelik vardır- tanısı koymuyoruz”
Her türlü ihtimale karşın söylüyorlar yani 5 haftalıkken olurda ilerleyen haftalarda görülmezde kimyasal,dış,boş gibi gebelik çeşitleri oluşursa diye.
Siz en azından 2 hafta daha bekleyin öyle gidin.Henüz oluşma ve tutunma evresinde şuan.