busraydnc 1fatos merhaba benimde ast sınırda alt 89 çıktı 6 haftalık gebeyim en yakın ocak ayında genel kontrol yaptırmışım orda normal çıkmış acaba gebelikten dolayı mı bilmiyorum doktorum dahiliye yönlendirdi bu 1 hafta yediklerime dikkat edip haftaya yine tahlil vericem bulantı bende var dahiliye tekrar tahlil istedi haftaya ayrıca oksapar ve folat kullanıyorum onlar yapmaz dedi çok korkuyorum kötü şeyler yazmışlar bununla ilgili
1fatos Ama alt 125 ast 60 gördüm kadın doğum ilk haftalarda olması sıkıntı dedi dahiliye ye gönderdi dahiliye bulantıdan olabileceğini söyledi bulantım yok düşmesse serumla besleyecekler
Balbel Merhaba dünden beri ben de alt ast değerleriyle uğraşıyorum şu an biri 303 diğer 130 a ulaştı herhangi bir sebep bulamadılar pazartesi tekrar kan vereceğim
1fatos Beslenme ile alakalıdır diye düşündüm bende inşallah düşer yağlı yiyecekler den uzak durmamı söyledi doktor
1minik-annesi Benim de çok yüksek çıkmıştı 6 aylık iken bütün ilaçları biraktim, hala da kullanmıyorum son 4 haftadır normal durumdalar… 34+4 olduk hala da hiçbir ilaç ve takviye kullandirmiyorlar bana