Yasooo haftada 1 falan 200 ü görüyorum o genelde kendi yapmadığım farklı bir yemekse hesaplıması zor oluyor. Belirli bir diyet listem yok zamanında çok diyetisyene gittim ama tüm diyetisyenler kalıplaşmış kitabi bilgiler veriyor o yüzden sevmiyorum ;) kibrit kutu kadar peynir yemiyorum bildiğim avucum kadar kocaman yiyorum, yapsızda değil yağlı peynir yiyorum ;) gibi ama 3 öğün ama yemek kesin yiyorum ara öğünde acıkırsam yiyorum şekerimin durumuna göre sırf ara öğün yemek için yemiyorum