Zeeynepp Yani ben böyle olacağını tahmin etseydim normal doğum yapardım beni acil kısmından aldılar. Damar yolu açıldı yarım saat içinde aldılar ilk olarak belden uyuşmak istiyorsanız iğneyi yapıyorlar zaten anında uyuşuyorsunuz dokunmaları hissediyorsunuz ama asla kestikleri anın acısını duymuyorsunuz bebeği alırken midenizden aşağıya doğru baskı uyguluyorlar ben o başlıda çok mide acısı yaşadım söyleyince sakinleştirici verip uyutmuşlar zaten ama sonrası çok kötüydü bebeği bile gözüm görmedi o ilk anda bunlar benim yaşadıklarım herkes de aynı olacak diye bişey yok