Kızlar 12+4 olduk bugün dün ikili tarama testimiz vardı doktor boyunun 6/7 cm civarında kilosunun ise 70 gram olduğunu söyledi intertten araştırdığım da bu haftalarda en fazla 20 gram olduğu yazıyor benim normal mi anormal mi ya sizde durumlar nedir ? Rabbim kuzularimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼