Dnzg1 Bayanlar doktorum bana kaç haftalık olduğunu söylemedi. Kan tahlilinde beta 198 çıktı. Sizce kaç haftalık oluyor ?
Mavilimavi Kaç haftalık olduğunu kese görmeden söylemiyorlar genelde yada beta değerine göre hafta uygun olamayabiliyor muhtemelen 4 haftalık falandır ama