Hanımlar ben ilk doğumu sezaryen yaptım oğlum 5 aylıkken hamile kaldım şuan 24+4 haftalık hamileyim ama doğumdan korkuyorum doğumlar arası kısa süre olduğu için sıkıntı olur mu? Bide ikinci sezaryenden sonra ağrılarım daha çok olur mu kolay mı geçer daha mı zor olur 😰