bendiyebiriii Kızlar 5 haftalık olanlarınız var mı? Doktor kontrolüne gittiniz mi? Keseyi, bebeği gören var mı? Hangi belirtileriniz var?😊
Ozge1234_ bendiyebiriii 5+5 iz Rabbimin izniyle keseyi 4+6 gördük dünde gitmiştim bebek de göründü hatta doktor kalp atışını bile gördü 🤲 ama çok küçük olduğu için ben duymadım haftaya çarşanba tekrar gidicem rabbim bizlere bağışlasın inşallah 🤲
Madameatalay bendiyebiriii bizde 5+5 olduk bugun geçen hafta 5+0 da keseyi gördük. Yarın yine kontrole gideceğiö inşallah bebişi de görürüm 🤲 Çok endişeliyim nedense bu ilk hamileliğim değiş ama ilki gibi heyecanlar korkular🤭
Mavilimavi Benim 5 haftalıkken ufacık kese gözükmüştü 2 hafta sonra gittim kalp atışı ve bebeği gördük
Tugcesena Merhabaa hanımlar 🥹 ben önümüzdeki hafta gidicem keseyi görmeye inşallah 🙏 Allah ım umutlarımızı boşa çıkarmasın inşallah. Belirtileriniz neler acaba. Ben regl olacağım gibi hissediyorum ve akıntım oluyor gibi hissediyorum
bendiyebiriii Tugcesena evet regl sancısı oluyor ve akıntı da. Hele 3-4 gün sol kasığım ağrıyordu çok korkmuştum. Ama yerleşme ağrısıymış sanırım. Çok şükür geçti. Akıntı gelince hala korkup gidip bakıyorum yoksa bir şey mi oldu diye. Endişe hiç geçmeyecek sanırım🤦🏻♀️
Mavilimavi Tugcesena hiç stres yapma bunlar çok normalmiş ben adet olucam sandığım için test bile yapmak aklıma gelmemişti hala da devam ediyor öyle akıntım oluyor ki bazen kanamamı oldu diye koşup bakıyorum rahimin büyüdüğü İçin oluyormuş 😇
bendiyebiriii Mavilimavi ay umarım ben de kontrolümde kalbini duyarım. Çok istiyorum çok🫠 bir de hareket edeceği günlerin gelmesini istiyorum.🤰🏻♥️
Tugcesena bendiyebiriii aklımıza hep bişeyler takılıyor işte 🌺 hepimiz yaşadığımıza göre normal sanırım. Cevabınız için çok teşekkürler
Tugcesena Mavilimavi ayy tıpkı benim gibi soluğu hep lavaboda alıyorum 🧿 Rabbim korusun. İçimi rahatlattınız teşekkür ederm
Tugcesena bendiyebiriii İnşallah sağlıklı sıhhatli yaşatsın Allah ım bu duyguların hepsini hepimize 🧿🙏🧿
bendiyebiriii Ozge1234_ Ay ne güzel🫠 sağlıklıca kucağımıza alalım inşallah. Ben de gittiğimde 6+2 olacağız inşallah. Umarım duyarız kalbini, görürüz kendisini🦋♥️