isc Bugün kontrolümüz vardı 6+6 dayız kalp atışı biraz yavaş gibi iki hafta sonra tekrar kontrol edelim dendi.Benzer durum yaşayan var mı düzelir mi çok korkuyorum
minik_koala_ve_annesi isc bende yasadim ayni haftada derinden geliyor dedi doktor 1 hafta sonra gittim cok canliydi suan 30 haftaya dayandik😇
Mavilimavi isc stres yapmayın bence Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz ilerki haftalarda toparlıyorlar 🙏🏻