Kızlar asla kilo karşılaştırması yapmayı sevmiyorum en baştan onu söyleyeyim. Daha önce sürekli gittiğim bir doktor vardı. Yine ona gitmek zorunda kaldım. 22 haftalıkken de bebeğimin minyon olduğundan bahsetmişti. O zamanlar 450 gr falandı. Bence normal yani olması gereken o. Bugün 1660 gram ölçtü bebeğimi. Yine minyon olacak 2.500 3 kilo arasında doğar dedi? Haftasına göre uyumlu değil mi, daha doğuma zaman varken böyle bir şey söylemesi ne kadar doğru? Gerçekten sinirlerimi bozuyor.