Merhaba Can Anneler Bugun kontrolüm vardı ve 7 hafta 6 günlük olmamız gerekirken 6 hafta 4 günlük çıktık.
Doktor ilaç verdi kan sulandırıcı rahimde kan pıhtılaşması varmış bundan dolayı bebeğe iyi ve yeterli kan gitmiyormuş..
Aynisini yaşayıp ta bebişi kucağına alan veya düzelen var mı sonunda düşük olabilirmiş internette okudum bundan öncekininde kalbi durmuştu ve düşmüştü cok endişeliyim cok üzgünüm moralim 0😭