Genelde pcosta yumurta gelişmez geç gelişir catlamaz çatlatma ignesi yapılır vs gebelik oluşur bende ki durum pcos var yumurtam kendiliginden gelişiyor çatlıyor ve regl oluyorum yumurtlama donemini değerlendirmeme ragmen gebelik elde edemiyorum benim yaşadığım durumu yasayan var mi yasayanlar gebeliği nasıl elde ettiniz ne yaptınız lütfen yardımcı olun