Brglyksk_ arkadaşım seni yalan söyleyip hiç kandıramıcam bunun adı moral olmaz ziraa… tüplerin açık bile olsa dünyada bundan başka zulüm yok dedim ben hep 2. Gebeliğimi planlarken yine çektirmem gerekti borç buldum genede anestezili çektirdim bir arkadaşım 2 normal doğum yapmış olduğu halde filmin doğumdan daha zor olduğunu söyler hep… inşallah sizi zora sokmadan çektirir güzel haberler duyarsınız🤲🏻🤲🏻