Kızlar merhaba. İdrar tahlili sonucumu aldım bugün idrar eser yazıyor. Ve lökosit degeri de mi fazla 4 olması gerekirken benim ki 54 çıkmış. Araştırınca tabi insanı korkutan bir ton şey çıkıyor. Gebelik zehirlenmesi belirtilerini okudum ama hiçbir sıkıntım yok o konuda. Çoğu kişi lokositin yüksek çıkmasını idrar yolu enfeksiyonu demiş. Benim gibi yaşayan var mi bunları acaba. Haftaya doktor kontrolüm var inşallah önemli bir şey değildir