Kasıklarımda değil de karnımda herhangi bi yerde bazen toplaşip sertleşiyor gibi oluyor sonra geçiyor saniyelik oluyor.
Benim önceli haftalarda cok oluyordu bu durum hatta karnımda da acı hissediyordum genel olarak idrar enfeksiyonu çıkmıştı. Antibiyotik kullandığımdan beri rahatım. Ama dediğim gibi benim cok sık oluyurdu önceki haftalarda