Kızlar ben gecen ay kürtaj Olmustum bu ay kürtaj oldugum günden 2 gün sonra yanı bu süreçte 1 ay gecıyor sıfırlanmışım die Kan Verdım kı benm bıldıgım. Üzere sıfırlanması Lazım cnku 1 ay Gecmıs bide yaptgm testlerde hep silik çıktı 5,48 çıktı kan ben cok üstelemedim ama burda postlarda Gebelık ihtimalının oldugunu söyleyen cok olmuş Doğruluk payı nedir yada yaşayan Var Mı