Dün sabah 10:30 da kontrolüm vardı 38+4 haftalık hamileydim. Doktora gittim 3 cm açıklığın var seni bugün doğurturum ben dedi çok sevindim hemen suni sancı takıldı 1 saat sonra açılmam 5 cm olmuştu ama bu arada ben pek ağrı hissetmiyorum odada yerimde durmuyorum sürekli pilates yapıyorum yürüyüş yapıyorum doğum egzersizleri derken 1 saat sonra tekrar geldiler 7 cm oldu açılmam nst takıldı sancılar yükselyior yarım saat sonra açılmam 9 cm olmuştu hemen doğumhaneye indik ben ilk başta korkmuştum ama korkulacak bişey olmadığını kızımı kucağıma aldığım an anladım çünkü bebek kanaldan çıkınca öyle bir rahatlama geldiki yaşamayan bilemez kendimi tamamen boşalmış yeniden doğmuş gibi hissettim desem yeridir. Doğumum yarım saatte oldu. 1-2 dikişim var onlarda tuzu biberi diyebiliriz. İnşallah doğumlarınız en az benimki kadar kolay ve rahat geçer ben çok güzel ve kısa bir sürede kavuştum bebeğime.👩🍼