Evet çok bilgili be başarılı ona bir lafım yok bir ameliyatımı o yaptı başarılıda geçti sadece işini yapıyor seninle çok ilgilenmesini açıklama yapmadını bekleme ama işler meram tıpta çok kötü ilerliyor hemde çok insanı hayvan yerine koyuyor pratisyen doktorlar hemşireler riskli bir gebeysen o muameleler hiç hoş değil zaten panik mutsuz üzgünsün korkuyorsun birde o tavırlarla karşılaşınca insan kendini kötü bir şey yapıyormuş gibi hissediyor beni çok üzdüler hepsini Allaha havale ediyorum