KubraResul Merhabalar 🌼🌼 çatı muayenesi 39. Haftada doktor yapıcam dedi sizce normal vakit mi olması gereken bu mu sandın olması gerekmez mi?
gizemrdpl KubraResul benim 36 da yaptı daha bugün 37. Haftalığız gittim ve tekrar muayene etti açılma vs. Var mı diye her doktor farklı zaman diliminde yapıyor.
uraz_ve_annesi- KubraResul 38de yapmıştı banada normal zamanında yapıyor hiç korkmayın 10 sn sürüyor hiç acı hissetmiyorsunuz hafif yanma oldu bende sadece ama benim yoğun enfeksiyonum vardı büyük ihtimalle o yüzden yandı