Chan bende 3 gündür sürekli bunu düşünüp kendi kendime bir çözüme ulasmaya çalışıyorum ama olmuyor 😄 doğumum ocak sonu şubat başına geliyor ve nelerden ne kadar alacağım hepsini kışlık mı yoksa bir kısmını mevsimlik mi alacağım diye karmaşa içindeyim hatta su an yazdiklarim bile karışık oldu öyle bişeyler iste 😄