anneyim96 Rahim büyüyor diye olabilir. Daha doğrusu bebek büyüdüğü için alanı daralıyor olabilir buda sizde ağrı oluşturuyordur diye düşünüyorum çünkü ağrı yaşamak her gebelikte olan birşey. Doğuruyorum sandım diyeceğiniz kadar bir ağrı varsa bir doktora görünün. Ne olur ne olmaz