Babyyldz Kızlarım yenidoğan bebek bezi almam gerekiyor ilk doğumum olacak inşallah. Sizler neler aldınız yada alacaksınız fikir alabilir miyim
Bayancorek Babyyldz Başlangıç için prima premium care tercih ettim. Sonrasında diğerlerini deneyeceğim.
KayraVeAnnesi_06 HusnaNur1107 Kardeşim doğumdan bu zamana kadar kullandı memnundu bende o yüzden aldım ama stok yapmadım 🤷🏻♀️
Melekebbr Babyyldz ben prima premium care aldım yenidoğan zamanı için sonrasında ne kullanırım bilmiyorum
tazeanneveminigi Sleepy bio natural almayi düşünüyorum. Çevremde kullanan herkes çok memnunlar 😊 prima premium care arasında kaldım. Prima bütçemize fazla geliyor açıkçası. Bir altı olarak sleepy düşünüyorum 😊
HusnaNur1107 KayraVeAnnesi_06 canım zaten sadece yeni doğan al çünkü hemen büyüyokar ve tahriş falan edebilir her bebekte aynı olmuyo sürekli deniyosun bezleri stok yapma
kuzeymomss Babyyldz sleepy hediye gelmişti bitmesini 4 gözle bekledim bir defa çiş bile yapsa toplanıyordu sevmedim hiç o bittiği gibi molfix aldım çok memnunum
BaLevLat34 Babyyldz Baby turco aldım ben şuan 6 günlüğüz 2 gün kullandım bebişin götüne yapısıyor neden anlamadım sürekli değiştirmeme rağmen bende Letgodan prima premium care aldım şuan memnunum baya 😅😅😅 Ordan stokladım çoooookta uyguna walla