Nurezel
Nurezel bende yanma yok ama rahmim de çok fena ağrı var dıştan gibi içten gibi tam çözemedim ama yururken, ayağımı kaldirdigimda çok ağrı oluyor .Mesela çamaşır selesini ayağımla iteyim dedim az önce oofff yok böyle rahim ağrısı , enfeksiyonla mi ilgili yoksa rahim ağzı kısalığı mevcut bende ondan mı bilmiyorum yoksa idrar yaparken bı yanma ağrı vs yok bende