Bozkurt 9gün önce kanımı verdiğimde 1044 çıkmıştı bugün verdim 1339çıktı sizce normal mi doktorum Salı günü gel bi bakalım dedi
zlemzkanelik Bozkurt geç döllenmede olabilir bizde de çok geç arttı korkma dua et canım 🙏 Allah gönlüne göre versin 🙏
Sena1704 Yada kimyasal gebelikte olabilir benim basıma gelmisti.En garantisi usg ile bakilmasi 1000 den sonra kese gorunuyor zaten.
Bozkurt Salı günü gel dedi doktorum bi önceki gebeliğim kimyasaldı kızlar dua edin bunu kucağıma almak istiyorum benim gibi tüm isteyenlere allahım nasip etsin🙏🏻