melekzehra Salı günü Doğum yaptım buğün hastaneden çıktım ayağımda elimde aşırı derecede ödem oldu şişim
gamzecee melekzehra normal canım orda ki serumlardan dolayı oluyor benim poaça gibi şişmişti 10 günde iniyor
Kleopatra- melekzehra Çok normal. Benim tanıdığım şişten yürüyemiyordu ama 1 hafta olmadan geçti. Geçer yani kalmaz öyle.
Meshra_15 melekzehra normal canm iki sezeryan oldum davul gibi oluyosun iki haftaya bişey kalmıyor telaş etme
Limonzeytin melekzehra 1haftada geçiyor ödemler ben rahatladm valla şükür zaten son 2 ayımda maf olmştm ayaklarmdaki ödemlerden doğm yaptktan 1hafta sonra indi hepsi eski halıme döndüm tüm vucut olarak.