Lütfen çatıya doğum başlamadan bakılır mıymış diyecekler yazmasın ben bakılacağına inanıyorum ☺️
Doktorum sezaryen yanlısı değil daha önce yanında çalıştım bundan eminim o yüzden. Çatım müsait değilmiş o yüzden tercihi tamamen bana bıraktı istersen deneriz ama riskleri var dedi %90 sezaryene yaklaştı fikrim.
İki gündür burdaki ve internetteki çatı darlığı olup normal yaptım diyenleri okuyorum 100 kişide 10 kişi anca memnun kalmış. Memnun kalanların bile çoğunda baya dikiş var.
Bi önceki postumda da sordum ama pek cevaplayan olmadı sezaryen sonrası şunu yaptım çok iyi oldu diyebileceğiniz şeyler neler?
Kayısı kompostosunu blenderdan geçirerek mi yaptınız yoksa sadece suyunu mu içtiniz?