arirangg ben bekarken gittiğim diyetisyenime gebeliğimin başında gittim, 26. Haftada gebelik şekerim çıktı tekrar kendisine gittim. Özellikle gebe diyetisyeni değil ama tecrübesine ve bilgisine çok güveniyorum. Verdiği listeler her zaman işe yaradı önemli olan da bu. 2 haftada bir 200₺ ödüyorum