mysweetbabyy Yeni hamileyim kalp atışını doktor dinledi sonra hızının ölçüsünü almak için 2 kere daha dinledi 5 6 saniye kadar bi zararı olur mu
Kleopatra- mysweetbabyy Dinlemezse ritimin düzgün olup olmadığını nasıl anlasın. Tabiki dinleyecek. Kimden duyduysanız inanmayın bence. Böyle küçük şeylerde de evhamlanmayın derim stres yaparsınız gün geçtikçe ve bu bebeği huzursuz eder.
mysweetbabyy ogrencianne35 diyolar ya ilk 3 ay kalp atışı dinlemek zararlı doktorumda profesör aslında ama benim evhamlarim
Selamcanim mysweetbabyy kim diyor onu. Kalp atışını her gittiğimde dinledik. Mecbur dinleyecek normal ritim mi değil mi diye.
Selamcanim mysweetbabyy yok yok korkma. Doktorlar en iyisini bilirler. Etrafta gelen cümlelere kulak asma sen.
Qnl ogrencianne35 kendileri ekrandan görüyorlar zaten kalp atış hızını falan dinlemesine gerek yok ki :) sadece anneyi rahatlatmak için dışarı ses verirler. Benim doktorum her seferinde dinletmezdi
mysweetbabyy Kleopatra- kuzum bu benim 6.gebeligim tup bebekle yani geçmişim o kadar tramvatikki herseyden korkar oldum
Kleopatra- mysweetbabyy O zaman haklısın tabi tedirgin olmakta. Ama elinden geldiği kadar pozitif düşün birşey olmaz Allah’ın izniyle. 🌸
hayallliiim mysweetbabyy çok haklısın canım ama korkma bu zararlı birşey olsa olmaz mesela bende kan uyuşmazlığı var ve bu haftaya kadar çok kanamalar oldu sürekli gittim kalp atışlarına baktılar her defasında sadece ultrason da kalp atışını duymak için çok ses dalgası gidermiş bebek o esnada ses dalgasından rahatsız olurmuş bir hemşire demişti Habibe hemşire internette oda zararlı değil demişti
ogrencianne35 Qnl 7 haftalikti kizim kalp atışı duyduğumuz da riskli bi gebeliğim olduğu için 2 haftada bi dr a gittik her defasında da dinledik kızım 15 aylık gayette sağlıklı allah a şükür
Asyabuse Bende bilmiyordum burda öğrendim sonra araştırdım. Kısa kısa dinlemelerden ziyade uzun dinlemek kalbin ısınmasına yol açıyor diyordu. Ama doktorlarımız bunu biliyor gerektiği yerde gerektiği kadar dinletiyordur diye düşünüyorum
Qnl ogrencianne35 çok şükür cnm şuan bnm doktorum da dinletiyor bnm riskli gebelik ama ilkin de iyi kalp atışları derdi açmazdı hiç sesi
Qnl ogrencianne35 yahu sağlıksız olur demiyorum ki ben ‘ ben kadın doğum doktoru ‘ değilim ben sadece olanı söyledim sesi duymadan da doktor ekrandan ritmini hızını görüyorlar o kalp sesini anne için dinletiyorlar dedim sadece alla alla amma olay yaptınız ha benim doktorum dinlettirmeyi tercih etmemiş senin ki etmiş yani doktorla alakalı bişi hepiniz uzmansınız maşallah