Gulsumakdgn Şubat yenidoğan için zıbınlar uzun kol mu olmalı üzerine tekrar kıyafet giydirince rahat olur mu
hilalkucuk Gulsumakdgn benim doğumum şubat sonu gösteriyor ama uzun kollu almayı düşünmüyorum. kısa kollu zıbın üstüne tulum yeterli bence. tabi eviniz çok çok soğuk oluyorsa birde hırka yelek tarzı giydirirsiniz bence
_ozlmm Gulsumakdgn Ben uzun kollu atleti gerekli görmüyorum kısa kollunun yeterli olduğunu düşünüyorum. Üzerine zaten uzun kollu giyilecek. Hem de uzun kollu üzerine uzun kollu giydirmek biraz zorlu olabilir. Eviniz soğuk olursa da yelek giydirilebilir ☺️
Gulsumakdgn Erzincandayız kışları sert geçiyor ama dediğiniz gibi uzun kollu üzerine tekrar uzun kollu giydirmek zor olur