Azimeka 38 haftalığım yarın sezeryan olucam kızlar çok korkuyorum ağlıyorum suan ikinci doğumum ilkide sezeryandı aklıma geldikce korku basıyo sarıldım kızıma aglıyorum 🥹
Hadya Aslinda deneyimliymissin 2.sezeryanin ama tabii hamilelik hormonlari insana bildigini unutturuyo.Dilerim cok guzel bi dogum yasarsin ve bebegini saglicakla kucagina alirsin 🤲😊