Azimeka 38 haftalığım yarın sezeryan olucam kızlar çok korkuyorum ağlıyorum suan ikinci doğumum ilkide sezeryandı aklıma geldikce korku basıyo sarıldım kızıma aglıyorum 🥹
Nis Azimeka aglama canm o acıyı tatmadımda uyustuktan sonra dakikalar sonra bebeni veriyolar zaten ☺️
PapatiA Azimeka neden ağlıyorsunkı normaldede dikişli olsan Bı kac gün cekıcen bunda da sağlıklı olsun gerısı gecıyo
Azimeka PapatiA ikinci sezeryanım olmasına rağmen korku bastı ilkinde gözüm kara girmiştim bide acil olmustu anlamamıştım şimdi planlı neler olcak biliyorum ondan sanırım
Aselmeva_ Neden korkuyorsun ilk de değilmiş Benim 3 sezeryan olacak normal doğumda olsa o acıyı çekiyorsun bir kaç gün karşılığında eşsiz bir hazinen olacak😊 Bu acıyı çekmek isteyen bir sürü kadın var Rabbım herkese nasip etsin