Kızlar d vitaminim 16 çıktı doktorum 30 olması lazım dedi en az dedi ama son güncel arastirmalara gore 50 olması gerekiyormus endokrin doktorum oyle demisti ve bana ekstra d vitamini takviyesi vermedi folik asit takviyesinin icindeki yeter dedi ki onun icinde cok az var d vitamini siz takviye kullanmis miydiniz ? D vitamini cocuk gelisimi icin çok onemli 30 demesi takviye vermemesi doktorumun yeterliligi konusunda supheye dusurdu beni