anne96 ınsallah ekımın sonunda dogumum olacak. kısın bebek evde ne gıyer tulum mu yoksa alt esofman ustune de sweat gıbı bır sey mı gıyer
Nis anne96 tam kış zamanı alt ğst takım güzel oluyor tulumu oldum olası sevmiyom cok zahmetli altını degstrmek icin tamamen soyuyosun cocugu hele kızsa bebegm benden sana tavsiye yürmeyene kadar elbise tarzı seyler alma sürekli toplanıyo çünkü tepesine cıkıyo
Siracinannesi anne96 tulum aldım hep oğluma alttan açılan tulumlar var çit çıtli iyi oluyor hem karnı faaln da açılmıyor alt üst takımda aldım ama daha çok tulum ☺️
hunilimom anne96 tulum fermuarlı olur çıtçıtlı kullanışlı oluyor tek parça altı açıldı beli toplandı olmuyor şuan yenidoğan bebeğim var ona da tulum giydiriyorum
Bebisscann anne96 kışın bildiğin uzun kollu ince çok sıkmayan, bunaltmayan rahat alt üst takımlar veya tulumlar giydirilir battaniyeye sarılır, bebek biraz ele gelince üzerine yelek felan giydirirsin, öyle yani..😍
Ormanmeyvelii Ben aşırı kalın şeyler giydirmeyi düşünmüyorum. Evimin sıcaklığını ayarlayıp normal şeyler giydirmeyi düşünüyorum kollu. Benim evim küçük çabuk ısınıyor kışın sıcacık oluyor. Ama eviniz büyük geniş ve ısıtılması zorsa uyku tulumu vs de alabilirsiniz