Kesinlikle magnezyum kullanmalısınız çok işe yarıyor.
Ben son haftalarımda olduğum için magnezyum takviyesini bırakmamı söyledi doktorum 🥺 Çok zorlanıyorum kramplar, kalça ve bel ağrısı dayanılacak gibi değil. Eğer takviye kullanmak istemiyorsanız soda da içebilirsiniz o da bir tık iyi geliyor