Nurezel valla ben çok ön yargılı gittim oradaki tüm doktorları denedim döndü hanım hariç mehmet beyden de memnun kaldım çok iyi dinliyor acele etmiyor birde ilkay hanımdan memnun kalmıştım tavsiye ederim bende şeker sınırda çıkmıştı sağlık ocağından tedbir amaçlı tekrar test yaptık diyetten sonra başka testlerde yapıldı ilkat hanım olmayınca Mehmet beye gösterdim gayet ilgilendi