Pnryprk 12.haftadayim resmen 8 haftadır bunu yaşıyorum. Geceleri uyuyabilmek için 4ten sonra hicbir sey yememeye çalışıyorum az çerez kuru incir vs hariç. Şekersiz sakız çiğneyin. Mide yemek gelecek diye asit salgılıyor mide çalışıyor ben o şekilde biraz rahatlıyorum. Bir de haftada 2 3 gün sadece marul limon ve zeytinyağından oluşan salata yemeye başladım kahvalti olarak tabi kahvaltılık da tüketin yanında. Bağırsaklarımı ve midemi çalıştırdığı hissediyorum. Rahatlıyorum. 2 hafta kadar önce sadece karpuzu yedim sabah. Tüm gün onu sindiremedim resmen. Karpuzu sindiremez mi insan? Kişiden kişiye çok farkediyor ama beni sakız ve dediğim salata rahatlattı. Günü 2 öğüne düşürüp erken yemeyi birakmak bir nebze daha rahat olmami sağlıyor. Ve en yakın kankiniz su ve maden suyuyla arayi iyi tutmak. Ben sade maden suyunu shot yapıyorum resmen 😀